China Glaze On The Horizon collectie (herfst 2013)

Na de liquid sand trend is het nu alweer tijd voor een nieuw soort textured nailpolish: de feather nailpolish. Juist ja, geïnspireerd op veren en vogels dus. Het eerste nagellakmerk dat ik ben tegengekomen met dit soort lakjes is China Glaze. De herfstcollectie genaamd On The Horizon bestaat namelijk uit alleen maar “feather polishes”. Dit zijn de lakjes die je in de collectie vindt:

China Glaze You're a hoot

You’re a Hoot – soft yellow, orange and black textured particles

China Glaze Light As A Feather

Light As a Feather – orange, white and black textured polish

China Glaze All A Flutter

All A Flutter – pastel peach, soft blue and white polish

China Glaze Party Fowl

Party Fowl – bold blue, orange and black textured polish

China Glaze Flock Together

Flock Together – mint green, bold blue and black textured particles

China Glaze Flying South

Flying South – orange, soft yellow and red textured polish

(bron foto’s: Specktra)

Ik ben echt heel erg benieuwd naar dit vereneffect. Ik kan me er zo op het eerste zicht niet veel bij voorstellen dus ik ga waarschijnlijk wel een paar lakjes aanschaffen. De release van deze collectie zou in augustus moeten zijn.

Ga jij iets van deze collectie kopen?

Share:

21 Comments

  1. June 20, 2013 / 8:46 am

    Dat effect vind ik heel tof! Ik ben heel benieuwd naar deze lakjes ๐Ÿ˜€

  2. June 20, 2013 / 10:01 am

    Wauw, hier ben ik wel heel erg benieuwd naar!

  3. June 20, 2013 / 12:42 pm

    Mooie lakjes ๐Ÿ˜€ x

  4. danique
    June 20, 2013 / 2:56 pm

    ik ben echt benieuwd hoe dat eruit gaat zien op je nagels ! en voelen natuurlijk hihi ๐Ÿ™‚

  5. Lisa R
    June 20, 2013 / 3:43 pm

    Interessant, deze lakjes lijken me heel grappig.

  6. June 20, 2013 / 4:13 pm

    Bijzonder! Ziet er tof uit! Ben benieuwd!

  7. June 20, 2013 / 5:11 pm

    Wauww deze wil ik hebben , zeker Flying South ! Heel erg mooi

  8. June 20, 2013 / 6:22 pm

    oeeh! Hoe leuk zien deze eruit! Ik wil er zeker wel eentje ๐Ÿ™‚

  9. Sarah
    June 20, 2013 / 6:35 pm

    Waar koop je China glaze in Belgiรซ?

    • Amy
      Author
      June 20, 2013 / 6:37 pm

      Bij Pro Duo of online!

  10. June 20, 2013 / 7:38 pm

    Ik vind deze niet zo heel erg mooi. Vond de liquid sands mooier ๐Ÿ™‚

  11. June 20, 2013 / 10:52 pm

    Ben echt super benieuwd!

  12. June 20, 2013 / 11:03 pm

    Ik ben wel erg benieuwd wat voor een effect dat geeft. Het ziet er wel cool uit.

  13. June 21, 2013 / 3:45 pm

    grappig he! ik heb er al eens naar ge-googelt

  14. June 21, 2013 / 6:19 pm

    Hier zou ik graag de swatches van willen zien! Lijkt me een heel apart effect, leuk ๐Ÿ™‚

  15. June 23, 2013 / 1:44 pm

    Ik ben zo benieuwd naar swatches! Ze zien er op het eerste gezicht namelijk echt allemaal onwijs leuk uit ๐Ÿ™‚

  16. June 23, 2013 / 5:06 pm

    Ohh, die collectie ziet er uit om te moeten hebben. Ben erg benieuwd naar de kleurtjes (En vooral de dekking!) Deze trend heb ik ook al voorbij zien komen op Beautyill met swatches van Barry M! (tenminste het is wel anders, maar hetzelfde principe)

  17. June 23, 2013 / 8:29 pm

    OH dit ziet er ook heel erg mooi uit op de plaatjes! Hier ben ik echt benieuwd naar ๐Ÿ™‚